درب اتوماتیک لولایی شیشه ای
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی در امر باز و بستن درب بسیار راحت و آسان است و این درب به کمک یک دستگاه کارت خوان و یا چشم الکترونیکی مخصوص فرمان می گیرند .

 

 

 

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای بسیار زیاد است و این درب های اتوماتیک عموما در محل هایی همانند مراکز اداری و منازل شخصی و آپارتمان ها و یا مراکز و بخش هایی که رفت و امد اشخاص ناتوان و یا کم توان جسمی زیاد می باشد مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد فراوانی دارند .

 

 

 

ویژگی درب اتوماتیک لولایی شیشه ای باعث شده تا در میان سالمندان محبوب شود چون آنها برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک دیگر احتیاجی نیست از دست هایشان استفاده کنند و خود درب به صورت کاملا اتوماتیک این کار را برای آنها انجام می دهد و این روشی مناسب برای ناتوانان جسمی می باشد .

 

 

 

از درب اتوماتیک شیشه ای در دیگر محل ها همانند فروشگاه های لوکس و بزرگ و مدارس و ایستگاه های مترو و بیمارستان ها و مراکز درمانی و خدماتی و ... نیز می توان استفاده نمود و انها را نصب کرد .

 

 

 

درب اتوماتیک لولایی به اضافه ی کاربرد و کارایی بیشمار خود از لحاظ مصرف انرژی هم بهینه و مطابق با استانداردهای خاص خود است .

 

 

 

یکی از خواص و ویژگی های درب اتوماتیک دو لنگه لولايی اين می باشد که هر لنگه از درب ،کاربرد فعال گرها را از هم جدا می نماید و لنگه متحرك کاملا اتوماتيك فعال است و لنگه ثابت با کمک آرام بند باز شود .

 

 

 

در زمان خريد درب اتوماتيک دقت نمایید و همانند خرید سایر کالاها و محصولاتی که نیاز دارید سعی کنید با اطلاعاتی جامع و کامل این کار را انجام دهید تا در اینده با مشکلی در این زمینه روبرو نشوید و از جهت اقتصادی نیز به صرفه ترین کار را انجام داده باشید .

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: